O VOLLO


Kaj je to Vollo?

Vollo je iskalnik, ki za Vas dela primerjavo in rezervacijo za vse glavne oblike potovanja na Hrvaškem. Mi kombiniramo najboljše možnosti avtobusnih vozovnic in cene, tudi različne storitve ter skupni čas potovanja. S le nekaj enostavnih korakov lahko najdete in rezervirate najboljšo vozovnico za Vas, lahko dobite nov navdih za nove turistične destinacije… Tudi na vreme Vas obavestimo o novih potnih nasvetih in trikih s katerim je Vaše potovanje lažje.

Obstaja Vollo mobilna aplikacija?

Lansirali smo Android aplikaciju. U svakom slučaju, naša web stranica je 100% prilagođena mobilnim uređajima.

Ali je Vollo potnička agencija ali ponudnik prevoznih storitvi?

Vollo je praktičen iskalnik za potovanja in rezervacije, ki ima soradnjo s turističnimi agencijami in ponudniki prevoznih storitvi.

A veljajo vozivnice, ki so kopljene na Vollo?

Ja, seveda! Vse naše vozovnice so odobrene od stran naših prevoznikov in zato veljajo. Po nakupih na naši spletni strani, pošiljamo Vam vozovnico na Vaš e-mail naslov, skupas s številko vozovnice in drugimi potnimi informacijami.

O NAŠEM ISKALNIKU

Kako Vollo dela?

Vollo Vam najde in prikaže najboljše avtobusne rute do cilja. Imamo najdragocenejše informacije, ki Vam pomagajo da shranite čas in denar. Po iskanju lahko vidite cene, skupni čas potovanja in prevoznike na naši preglednici povzetka. Po izbiri potovanja, lahko končate rezervacijo s kuponjo karte direktno z naše spletne strani.

Kako lahko sortiram svoje rezultate?

Po prikazu rezultatov Vašeg iskanja boste videli preglednico z urnikom in cenama, plus različne ponudnike storitvi in cena. Razen tega tisti najdeni rezultati bodo pokazalii veliko pauz za vsako potovanje, trajanje, tudi udoje potovanja kot Wi-Fi, toalet, AC itd… Lahko upotabljate filterje za specifikacijo potovanja po osebnih željah za: proračun, čas potovanje ali čas odhoda.

Zakaj se moja ruta prikazuje kod nepolpona?

Večinoma rut je zajeta, ampak všasih nekatere destanacij niso dostopune v tem času. Mogoči razlog je, da naši prevozniki nimajo strotive za to destinacijo. Če ne moreš najti željeno destinacij, predlagamo, da iskate najbližjo piko za svoj cilj. Naš tim pridno dela, da naredi kaj več rut in če ste izbrali ruto, katere ni v našem iskalniku, prosimo, povejte nam!

Kako najdem najcenejšu izbiru za moje potovanje?

Lahko prilagodiš svoje rezultate v naših filterjih in preglednicah.

Uporabljate piškotke (cookies)?

Uporabljamo. Oni nam pomagajo v prepoznavanjo Vas kot uporabnika in spominu nekaterih infomacij, ki nam pomagajo v optimiziranju in izboljšanju iskanja na naši spletni strani.

Kje lahko prijavim napako pri iskanju?

Če imate kakšne težave, lahko nam pišite na e-mali info@vollo.net, ali na Facebook ali Twitter.

REZERVACIJE IN VOZOVNICE

Kaj se dogaja, ko se odlučim za rezervacijo?

Po iskanju najboljše rute za Vas, lahko skončate rezervacijo na naši spletni strani, kot in polponu nakup ter dobiti vozovnico in vse detajle o nakupih na Vaš e-mail naslov.

A lahko odpvedam vozovnico?

Prosimo, preverite opcijo za otpoved vozovnic pri ponudniku storitvi. Poskusimo Vam dati vse informacije o otpovedu vozovnic po postopku rezervacije. Prosimo, pozorno poglejte, da se snižene vozovnice ne morejo menjati ali otpovedati.

A lahko spet rezerviram svojoj vozovnico?

Prosimo – pozor! Nekatere vozovnice so fleksibilne in imajo možnost sprememb. Če želite spremeniti datum potovanja, rute ali časw odhoda, prosimo, kontaktirajte ponudika storitvi.

A je treba rezirvirati povratno vozovnico?

Če odločite kupiti „otprto vozovnico“, je nujno potrditi datum in čas vrnitve v profilu računa in pustiti rezervacijo nekaj dni po potovanju.

A velja moja vozovnica za vse prevoznike?

Med rezervacijo povratne avtobusne vozovnice je možna izbora med enakim prevoznikom in prometniki, ki vozijo na enaki relaciji. Odvisno je od Vas če želite po vrnitvi uporabljati enakega ali drugega prevoznica. Na avtobusnih vozovnicah, katere boste dobili na e-mail, piše kateri prevoznik je prediven za katero potovanje.

A imate popuste za otroke, študentje ali starejše osebe?

Ja, ponujamo popuste za vse kategorije potnika. Popuste izbirate v spustnem meniju med rezervacijo.

A lahko se pogovarja s nekom če imam težavo z rezevacijo?

Za vsa uprašanja, ki imate pri nakupu avtobusne vozovnice, lahko kontaktirajte našo uporabniško službo skozi delovne ure.

A lahko dobim račun?

Če ste kupili avtobusno vozovnico na spletni strani Vollo, boste dobili e-mail s potvrdo, ki vsebuje avtobusnoh vozovnico in račun.

Kateri način plačina sprejemate?

Sprejemamo vse valute, ampak vejte, da bojo vse valute konvertirane v hrvaške kune (HRK). Cene so izvorno v kunah, ampak lahko spremenite v valuti, katero želite in omogočava Vam, da lažje vpravljate s stroški. Konverzija se obračunava po tečaju HNB-a tega dana.
Sprejemamo MasterCard, Maestro, Visa, Diners, Discover, JCB in American Express kartice.

Kakšna so pravila za prtljago?

Ponudniki storitvi imaju svoja pravila za prtljago. Ročna prtljaga je ponavadi brezplačna, ampak dodatna prtljaga se lahko plača med 1 in 2 EUR.

A lahko prinesem kolo v avtobus?

Nekaj ponudnikov dopuščajo, da uzamete kolo sa seboj, ampak za to se plača dodatna nadomestilo in to treba dogovoriti prej potovanja. Za več informacij priporočamo, da kontaktirate ponudnika storitve.

A lahko vzamem svojega lubljenčeka sa seboj v avtobus?

Vhod hišnih ljubljenčkov je odvisen od ponudnikov storitvi. Veliki hišni ljubljenčki so prepovedani v večini primerov, ampak majhni ljubljenčki so dovoljeni. Za točne informacije o posamezene linije predlagamo, da kontaktirate prevoznika pred potovanjem.

A lahko kupim več avtobusnih vozovnic ob istem času?

Naša storitev omogočoje, da kupite 5 avtobusnih vozovnic naenkrat.

Kakšen je postopek po uspešnem nakupu avtobusnih vozovnic?

Ko ste uspešno končali nakup avtobusne vozonice, u najkrašem roku boste dobili e-mail potvrdo, kje se nahaja avtobusna vozovnica v PDF-u, najosnovejše informacije o potovanju in račun. Če ne dobite konfirmacijski e-mail v roku od nekoliko minut, prosimo, kontaktirajte službo za uporabnike na info@vollo.net.

Kaj potrebujem narediti če moje ime ni na vozovnici?

Nekaj prevoznikov ne zahtevajo, da osebni podatki ne pišo na avobusno vozovnici ter je zato mogoče da na svoji vozovnici nimate takše podatke. Tako ali tako, vozovnica kupljena na Vollo spletni strani velja!

A je treba tiskati avtobusno vozovnico?

Delamo za ustvarjanje rešitev, ki ne zahteva tiskalno vstopni kupon. Medtem prosimo, da tiskate svojo vozivnico i prinesete sa seboj. Na vozovnici se nahajajo i dodatne informacije za vstop in varno potovanje.

A lahko plačam avtobusno vozovnico v gotovini?

Vollo ponuja najhitrejši način rezervacije Vaše avtobusne vozovnice in zaradi tega ponujamo varno plačanje le splentim bančištvom z kartico.

Imam težavo z rezervacijo, avtobusno vozivnico in potrdo vozovnice. Koga lahko kontaktiram?

Za vse težave s rezervacijo, vozovnico in potrdilom vozovnice nas lahko kontaktirate. Za druga vprašanja o potovanju, prosimo, kontaktirajte prevoznika. Če potrebujete dodaten nasavet ali pomoč, lahko nas kontaktirajte.

Imam dodatna v prašanja, ni niso v Vašem FAQ-u. Koga kontaktiram?

Trudimo se, da bi z uporabo vprašanj je najhitrejši in najbolj učinkovita pomoč pri reševanju težav, ki lahko doletijo naše uporabnike. Če imate dodatna vprašanja ali kakše nasvete za nas, prosimo pišite na: info@vollo.net